We leven in een drukke tijd met veel verplichtingen. Tijd voor onszelf is er te weinig. De kunst van het organiseren en opruimen is belangrijker dan ooit. Je wilt graag uit werk komen en op de bank bijkomen van een lange dag. Bedenken wat je ’s avonds voor gezellige dingen wilt gaan ondernemen in plaats van je moeten ergeren aan de rommel, uitpuilende kasten, onvindbare spullen etc.
Maar waar moet je beginnen? Zal ik eerst de zolder aanpakken of de garage, of toch eerst de slaapkamers met die overvolle kledingkasten?
Samen met je coach ga je een zo efficiënt mogelijke manier vinden om je ruimtes op orde te krijgen en te houden. Je gaat aan de slag met opruimen, ordenen en reorganiseren. Samen de chaos aanpakken is veel makkelijker.
Een opgeruimd huis geeft inzicht in waar alles zich bevindt en geeft rust. Tevens houd je kostbare tijd over voor andere bezigheden. Om er zorg voor te dragen dat je ruimtes opgeruimd blijven, worden je tips en trucs aangereikt om dit te realiseren.
Belangrijk uitgangspunt is dat wij alles samen doen, het zijn tenslotte jouw spullen. We gaan op zoek naar de beste manier voor jou om met een opgeruimd huis verder te kunnen. Je krijgt hulp op maat.
In acht stappen komen we tot een opgeruimde ruimte/opgeruimd huis:
1. In kaart brengen van je wensen
2. Kijken naar de mogelijkheden
3. Maken van een plan van aanpak
4. Opruimen
5. Ordenen
6. Reorganiseren
7. Wat te doen met overtollige spullen
8. Omgaan met de nieuwe situatie
Je coach kun je eenmalig inhuren, maar ze kan je ook structureel van dienst zijn.
Daarnaast biedt J.A. Inzichtelijk coaching aan op het gebied van Administreren, Budgetteren en Verhuizen:
Graag nodig ik je uit voor een vrijblijvend intake gesprek, waarbij je je wensen kenbaar kunt maken en waarin ik je uit kan leggen wat J.A. Inzichtelijk voor je kan betekenen.