Diensten en klussen advertentiesite
Inloggen op Dienst.nl

Belasting Adviseur / Boekhouder / Financieel Coach / Administratieve hulp

imageimage
Ervaring

+7
Rotterdam Positief
Spoorsingel 44a, Provenierswijk, Rotterdam, Nederland

Tarief: Nader overeen te komen
Bedrijf met KvK 51960117

Telefoonnummer

Bekeken: 4534 keer

Belasting Adviseur / Boekhouder / Financieel Coach / Administratieve hulp

Belasting Adviseur / Boekhouder


/ Financieel Coach / Administratie Hulp 

Specialiteiten:


Belasting- en btw-aangiften, (bedrijfs)administratie,


trainingen, boekhouding zzp’ers en particulieren.

Type: Belastingaangifte en financieel advies (Administratie of Boekhouding, Belastingaangifte,


Fiscaal of Juridisch)

Service: komt aan huis


Beschrijving

 

Boekhouding en belastingaangifte:

Rotterdam Positief staat voor betrouwbare en


zorgvuldige behandeling van uw financiën tegen een zeer betaalbaar tarief. Met


17 jaar professionele werkervaring in belastingzaken, boekhouding, schuldbemiddeling


en inkomensvoorzieningen zijn niet alleen uw administratie en belastingaangiften


in goede handen. U kunt ook terecht met vragen over alle mogelijke regelingen


en voorzieningen waar u als particulier of zzp’er mee te maken heeft, zoals het


aanvragen of wijzigen van uw Toeslagen en de Voorlopige Aanslag, uw


btw-aangiften en advies rondom bezwaar- en beroep. 

Administratie op orde:

Aanvullend op het bovenstaande biedt Rotterdam Positief


ook hulp bij het ordenen van uw  administratie


en eventueel ook uw huishouden. Heeft u het overzicht verloren, zijn er


schulden waarmee u geen raad weet, of is de balans in uw inkomsten en uitgaven zoek?


Met een doorlopend budgetoverzicht, de ordening van uw papieren en eventueel


een personal organizer, zijn uw administratie en huishouden binnen korte tijd weer


overzichtelijk.

Onderdelen van de begeleiding kunnen zijn: het


ordenen van papieren en/of uw spullen, het maken en bijhouden van een doorlopend


budgetoverzicht (in Excel) en het regelen van eventuele inkomensvoorzieningen


en/of schulden.

De duur en frequentie van de begeleiding is


afhankelijk van uw wensen en individuele factoren. 

Training belastingaangifte (ook voor zzp’ers):

Wilt u liever zelf leren uw btw- en/of (ondernemers)aangiften


onder de knie te krijgen? Of hoe u uw boekhouding hoort vast te leggen in een


administratieprogramma? Indien u beschikt over een zeer eenvoudige


bedrijfsadministratie of u bent particulier, dan kunt u in een cursus van


enkele uren leren hoe het aangifteprogramma van de Belastingdienst correct te


gebruiken.  

Is uw administratie wat meer complex, dan is het


gebruik van een administratieprogramma op zijn plaats. Afhankelijk van de aard


van uw boekhouding kunt u leren hoe uw bedrijfsadministratie weg te boeken in


een eenvoudig Excel programma, of - indien meer complex - in een gratis maar


zeer volledig boekhoudprogramma.

Na afloop van de cursus bent u minimaal bekend met de


toepasselijke regels, inkomensvoorzieningen, heffingskortingen en aftrekposten en


kunt u met behulp van het aangifteprogramma en/of een administratieprogramma binnen


korte tijd uw (bedrijfs)resultaat berekenen. 

Contact:

Voor vragen of een vrijblijvend gesprek bel 06-14808284


of neem contact op via [email protected]

Tarieven (excl. btw): 

PARTICULIEREN:

-         


Telefonisch kennismakingsgesprek: GRATIS

-         


Aangifte Inkomstenbelasting: € 25,- (max. 1 uur)

-         


Extra tijd en/of cursus belastingaangifte: € 20,-


per uur

-         


Budgettering / thuisadministratie € 20,- per uur 

ZZP’ERS:

-         


Telefonisch kennismakingsgesprek: GRATIS

-         


Aangiften inkomstenbelasting, trainingen en advies:


€ 30,- per uur

-         


Complete boekhouding (btw-aangiften,


inkomstenbelastingaangiften en jaarrekening, incl. 1 persoonlijk gesprek): prijs


op aanvraag.

De prijs is


afhankelijk van hoe de administratie wordt aangeleverd (een schoenendoos vol


losse bonnetjes kost uiteraard meer tijd dan een voorgesorteerde


administratie). Verder is de prijs afhankelijk van het aantal mutaties (verkoop-


en/of inkoopfacturen, kas- en bankmutaties etc.).

Richtprijs:

Tot 60 mutaties


per jaar: € 75,- per kwartaal

Tot 160 mutaties


per jaar: € 100,- per kwartaal

Tot 260 mutaties


per jaar: € 125,- per kwartaal 

GEEN BIJKOMENDE KOSTEN, ONBEPERKT ADVIES*, GEEN


OPZEGTERMIJN

*Op basis van fair use 

VOORRIJKOSTEN:

Heen- en weer: € 15,- per uur (vanaf het Centraal


Station in Rotterdam, omgerekend naar daadwerkelijke tijd) 

Werkzaam in: Heel Nederland

Werktijden: Bij voorkeur overdag. Weekend of


avonduren in overleg.

 

Trefwoorden:



















































































































































































































































































































Rotterdam Positief, RotterdamPositief, aangifte inkomstenbelasting, ondernemersaangifte,


aangifteprogramma, belastingaanslag, voorlopige aanslag, boekhouder,


boekhouding, zzp’ers, bedrijfsadministratie, bedrijf, administratie, btw,


jaarrekening, omzetbelasting,  thuisadministratie, opruimen, ordenen,


onderneming, eenmanszaak, toeslagen, uitkeringen, premie volksverzekeringen,  belasting aangifte, belastingaangifte, 2009, 2010,


2011, 2012, 2013, 2014, boekhoudprogramma, Excel, bezwaarschrift, schulden,


schuldbemiddeling, cursus belastingaangifte, training, cursus, geld, financiën,


offerte, particulieren, administrateur, budgetteren, inkomsten, budget, fiscaal,


advies, financieel, coach, PGB, Rotterdam, Barendrecht, Overschie, Den Haag,


Vlaardingen, Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel, Ridderkerk,


Spijkenisse, Schiedam






GRATIS ADVERTENTIE PLAATSEN? KLIK HIER
Contact opnemen met Rotterdam Positief
Telefoon is niet verplicht



Berichten / Ervaringen:
(+) Stephanie heb ik ingeschakeld omdat mijn huishouden nogal rommelig was, niet alles had een vaste plaats waardoor er bv altijd een stapeltje papieren op tafel lag. Stephanie heeft mij geholpen de kasten anders in te delen waardoor nu alles een vaste plek heeft. Als ik nu op ga ruimen kan ik alles kwijt in een laatje of kastje en er is in alle kasten nog ruimte over. Als ik nu om me heen kijk geeft dat een goed gevoel.Stephanie is zakelijk en wil geen tijd verspillen, geen tijd voor uitgebreid thee drinken en kletsen. Als je ook met een rommelig huis zit aarzel niet Stephanie te bellen ze kan je beslist helpen.
Gerdien | Barendrecht 05-04-13
(+) Ik leerde Stephanie kennen, omdat ik zocht naar hulp bij belastingaangifte. Omdat ik heel tevreden ben over de manier waarop Stephanie dit aanpakte, heb ik haar vervolgens gevraagd mijn achterstallige administratie op orde te willen stellen. Ook heeft Stephanie een goed budgetoverzicht in Excel voor mij gemaakt, dat ik nu zelf invul en gebruik.Mijn huishouding was chaotisch. Stephanie heeft me met geduld en overzicht geholpen bij het goed op orde te brengen van mijn huishouding. Ook gaf zij mij tips hoe je alles op orde houdt. De werkzaamheden waren divers: van schoonmaken en het in elkaar zetten van kasten tot samen alles opnieuw en overzichtelijk indelen.Met Stephanie kan ik prettig praten en zij heeft veel empathie. Daarbij is ze zakelijk en geduldig. Kortom, ik kan Stephanie zeer aanraden.
Tom | Capelle a/d IJssel 13-12-12
(+) Erg prettig, behulpzaam, zoekt alles voor je uit, en helpt je snel en zorgvuldig door je belastingaangifte heen Ook qua prijs is dit een aanrader, wij gebruikten voorheen een belastingconsulent die vele malen duurder was......AANRADER
Kuno | rotterdam 25-04-11
(+) Stephanie heeft mijn belastingaangifte op professionele wijze ingevuld, en duidelijk uitleg gegeven.
- | Rotterdam 18-03-11
(+) We waren het overzicht volledig kwijt van onze situatie bij de Belastingdienst. Aanslagen van de afgelopen jaren, alles liep door elkaar heen. Omdat we er zelf niet meer uitkwamen besloten we mevr. Tulp van Rotterdam Positief in te schakelen. Achteraf kan ik alleen maar denken dat we dit veel eerder hadden moeten doen. Mevr. Tulp heeft alles tot op de bodem uitgezocht en ons helder uit kunnen leggen hoe de situatie is. Bovendien bleek door haar doortastende houding, dat onze achterstanden erg meevielen omdat we ook nog geld terug konden krijgen. Wij zijn enorm opgelucht dat onze situatie zo verbeterd is. We hebben financieel veel meer lucht gekregen en zien de toekomst weer positief in. Mevr. Tulp, onwijs bedankt voor uw goede dienstverlening. Bij onze volgende blauwe envelop, bent u de eerste die wij bellen Fam. de Clerck
Fam. | Rotterdam 12-03-11
(+) Deze week is mevrouw Tulp bij mij thuis geweest om mijn aangifte in te vullen. Dat is erg prettig, omdat er altijd meer brieven en formulieren nodig zijn dan je van tevoren denkt. En thuis is alles meteen op te zoeken. Het invullen ging vlot, mevrouw Tulp heeft duidelijk veel ervaring. Over een twijfelgeval heeft zij de volgende dag telefonisch contact opgenomen met de belastingdienst, zodat ik zeker weet dat alles in orde is. Ik ben zeer tevreden en zal Rotterdam Positief zeker volgend jaar weer uitnodigen.
Corrie | Rotterdam 12-03-11
(+) Ben zeer tevreden over de dienstverlening. Vlotte afhandeling en goedkoop
Dhr. | Rotterdam 17-02-11
Ervaring of bericht delen:



Bericht:
Uw naam
Uw email adres
Lokatie:


Email adres is verplicht en wordt
verborgen op de site.
Dienst.nl maakt gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. X SLUITEN

Dienst.nl is niet aansprakelijk voor eventuele (gevolg)schade die voortkomt uit geplaatste advertenties en/of reacties
Voorwaarden | Sitemap | Linkpartners | Rijksoverheid: Dienstverlening aan huis

Copyright 2004 - 2024 Dienst.nl - Eerste & grootste specifieke diensten en klussen advertentiesite
Dienst.nl | KvK: 60112077 | BTW: NL126170526B01
×
imageimage