Administratiekantoor - Focus on Work
Heeft u als ondernemer of leidinggevende wel eens het gevoel dat er geen einde aan de stapel werk op uw
bureau komt of dat u deadlines niet kunt halen?
Fantaseert u wel eens over iemand die u van tijd tot tijd kan helpen door tijdelijk een deel van uw werkzaamheden
over te nemen, zonder dat u veel tijd en geld kwijt bent aan uitzend- of detacheringbureaus, advertenties en sollicitatieprocedures?
Zou het niet prettig zijn om professionele ondersteuning achter de hand te hebben voor de gevallen waarin uw
administratie achterstand oploopt?
Wellicht is het aannemen van (nieuw) personeel geen rendabele optie voor u tijdens een piekperiode of bij langdurige afwezigheid van een medewerker. Maar het staat u tegen om extra verplichtingen aan te gaan.
In dat geval is het inschakelen van Focus On Work voor u ongetwijfeld rendabel, terwijl het een minimum aan verplichtingen met zich meebrengt!
Focus On Work biedt u een unieke combinatie van professionaliteit en fl exibiliteit bij alle voorkomende
administratieve werkzaamheden, een vast aanspreekpunt en 100% bereikbaarheid.
Wij houden rekening met uw omstandigheden en uw budget. We denken met u mee en stellen ons zonodig pro- actief op. Wij nemen uw werk serieus, hoe beperkt of omvangrijk het aantal
uren ook is waarvoor u ons inzet. U gaat met ons een overeenkomst aan voor een aantal vooraf bepaalde uren.
Verder zit u nergens aan vast.
Wij kunnen u helpen met:
• het opzetten, herstructureren en bijhouden van de administratie;
• het opstellen van jaarrekeningen en boekhoudkundige werkzaamheden;
• belastingen;
• het uitvoeren en bewaken van debiteuren- en crediteurenadministratie;
• het verrichten van financiële administratie;
• het organiseren eeorganiseren van bedrijfsprocessen;
• het doen van loon- en personeelsadministratie;
• het factureren en orderverwerking;
• het overnemen van tijdelijk management back of front office;
• het opzetten van een archiefsysteem of archiveren;
• het digitaliseren van administratie en scanning ervan;
• het uitvoeren van algemene administratieve werkzaamheden.
Bel of schrijf ons voor meer informatie of kijk op onze website. Wij horen graag van u.
Tel: 030- 2230193 • Fax: 030- 2230194 • Mobiel: 06- 29326655
K.v.k. nr. : 30190247 • ABN- AMRO: 40.15.83.627 • BTW nr.: NL215469264 B01
Trefwoorden: administratie, jaarrekeningen, boekhouden, belastingen, boekhoud, debiteuren, crediteuren, financieel, personeelsadministratie, loonadministratie, factureren, orderverwerking, backoffice, frontoffice, archiefsysteem, archiveren, digitaliseren, amsterdam, utrecht, noord- holland, amstelveen, haarlem, zaandam, krommenie, amersfoort, jisselstein, hilversum, nieuwegein, zeist, driebergen, de bilt, bilthoven, abcoude, amstelkerk, bussum, abcoude, diemen, woerden, vleuten, ouder- amstel, muiden, weesp, naarden, vinkeveen, breukelen, maarssen, wijdemeeren, groenekan, bunnik, odijk, houten, vianen, soesterberg, soest, baarn, aalsmeer, huizen, almere, uithoorn, huizen, duivendrecht,