Secretariële en administratieve ondersteuning
Wordt het kantoorwerk u teveel?
Voor u als (startende) ondernemer die taken uit handen wil geven óf u kampt met (tijdelijke) onderbezetting op uw secretariaat óf tijdgebrek om naast het reguliere werk nog bepaalde projecten goed uit te kunnen voeren
Kortom voor alle bedrijven van klein tot groot, freelancers, verenigingen.
Met secretariële en administratieve ondersteuning bied ik u besparing van tijd en geld aan.
Een kleine greep uit de werkzaamheden die ik voor u kan verrichten.
- Verzorgen van correspondentie en mailings
- Uitwerken van geluidsbestanden
- Uitwerken notities
- Invoeren en up to date houden van o.a.
klantenbestanden
- Opzetten van secretariaat
- Administratieve werkzaamheden o.a. factureren,
inboeken administratie
- Debiteurenbeheer
- Alle andere voorkomende secretariële en
administratieve werkzaamheden
U kunt van deze diensten gebruiken maken hoe u wilt, voor een vaste periode, voor een enkele opdracht, voor regelmatig terugkerend werk, alles is mogelijk.
Samen zoeken we naar de beste oplossing voor de werkzaamheden die past bij uw wensen en uw bedrijf.
Mijn voorkeur gaat uit naar het uitvoeren van de werkzaamheden vanuit mijn eigen kantoor. Indien gewenst kan ik uiteraard ook op uw kantoor werken, mits deze locatie in een straal van 20 km van Helmond ligt.
Ik ben niet gebonden aan standaard werktijden.
Trefwoorden: secretaresse
administratie
ondersteuning
office support
Werkgebied:
Helmond, Mierlo, Geldrop, Nuenen, Lierop, Aarle-Rixtel, Lieshout, Heeze, Eindhoven, Ommel, Vlierden, Mariahout, Asten, Bakel, Someren, Beek en Donk, Deurne, Breugel, De Mortel, Son, Sterksel, Heusden, Leende, Gemert, Milheeze, Waalre, Liessel, Valkenswaard, Handel, Veldhoven, De Rips.