Hotel overboekt - slecht eten - excursie is niet doorgegaan - reisleiding niet bereikbaar - slechte schoonmaak - zwembad niet open - extreme vertraging.......
Heeft u een slechte vakantie gehad maar weet u niet waar, of hoe u dit kenbaar moet maken?
Vakantieklacht helpt u met het indienen van uw klacht en zorgt ervoor dat deze op de juiste wijze en correct zal worden afgehandeld.
Steeds meer mensen boeken hun vakantie via het internet.
Als de vakantie niet helemaal naar wens is geweest weet men vaak niet tot waar dit gemeld moet worden en vaak wordt er dus niets met de klacht gedaan. De reisorganisatie of het hotel zullen deze fouten hierdoor niet oplossen.
Het is belangrijk om slechte ervaringen te melden zodat andere vakantiegangers niet dezelfde problemen als u zullen ondervinden.
Bovendien heeft u misschien wel recht op een schadevergoeding.
Wij schrijven een brief met uw bevindingen en houden de afhandeling scherp in de gaten.
Mail ons vrijblijvend vandaag nog zodat wij uw klacht kunnen bespreken en u kunnen helpen om hier werk van te gaan maken.
Dienst.nl maakt gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent.
X SLUITEN
Dienst.nl is niet aansprakelijk voor eventuele (gevolg)schade die voortkomt uit geplaatste advertenties en/of reacties
Voorwaarden
| Sitemap
| Linkpartners
|
Rijksoverheid: Dienstverlening aan huis
Copyright 2004 - 2025 Dienst.nl - Eerste & grootste specifieke diensten en klussen advertentiesite Dienst.nl | KvK: 60112077 | BTW: NL126170526B01